AXA - Logo
Deze auto verzekerd in BA voor
32,37 € / maand* ?
359,63 € / jaar* ?
Autoverzekering

Gevonden op Gocar, verzekerd bij AXA

Bereken je prijs

Grijp je voordeeltarief

Goed nieuws: deze aanbiedingen zijn cumuleerbaar

Ontdek de voordelen van onze verzekering burgerlijke aansprakelijkheid

De verzekering burgerlijke aansprakelijkheid (BA) is wettelijk verplicht en dekt de schade die je veroorzaakt aan anderen (materiële schade en lichamelijke letsels). Bij AXA omvat deze verzekering BA nog meer, zoals bijvoorbeeld:

Hoe je Autoverzekering online afsluiten?

Hierbij vind je de te nemen stappen. Gelezen en alles bij de hand

Bereken je prijs
  1. Bereken je prijs

    Geef wat basisinfo over jezelf/je auto en bereken in 5 minuten je prijs.

    Tip: hou je rijbewijs, aankoopfactuur en verzekeringsbewijs ('groene kaart') bij de hand.

  2. Op maat: kies zelf wat je wil verzekeren

    Voeg opties toe aan je basisdekking en betaal enkel voor wat je nodig hebt.
  3. Bevestig en betaal 

    Kijk alles na, bevestig en betaal online. Je ontvangt meteen je contract via e-mail en je groene kaart volgt via de post. Je bent verzekerd vanaf de startdatum van het contract.
Bereken je prijs

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Het geven van een offerte
  • Hulp bij schade
  • Ook bij jou in de buurt
Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Nog vragen?

Ben ik verplicht een autoverzekering te nemen?

Ja, u bent zelfs wettelijk verplicht een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) af te sluiten. Een ongeval kan immers iedereen overkomen, zelfs de beste chauffeurs. Net daarom dekt de verzekering BA de materiële en lichamelijke schade die u aan anderen kan toebrengen. Dit is een minimumvereiste.

Wat is het verschil tussen Eerste hulp en Omni-Assistance?

  • Eerste hulp: inbegrepen in uw BA-Autoverzekering
    Komt tussen als je wagen, na een ongeval/een diefstal of een poging tot diefstal/brand, niet meer kan rijden.
  • Meer weten

  • Omni-Assistance: betalende optie
    Voor drievoudige bijstand (voor uw voertuig, personen en woning) bij panne, een ongeval, diefstal of een poging tot diefstal, foute brandstofkeuze, … Gaat u regelmatig naar het buitenland, dan kan u deze nog verder uitbreiden met extra opties.
  • Meer weten

Ik leen mijn wagen uit aan een kennis of familielid. Ben ik nog steeds verzekerd?

  • Een typisch voorbeeld: u leent uw wagen regelmatig uit aan een van uw kinderen. Als uw gezin meerdere bestuurders telt, geef dan niet enkel de hoofdbestuurder op bij het afsluiten van uw contract, maar ook alle occasionele bestuurders. Het niet doorgeven van deze informatie kan immers heel vervelende gevolgen hebben.
  • Leent u uw wagen soms uit aan een kennis of een familielid? Geen probleem, uw verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) dekt de schade die zij toebrengen aan anderen.

Ik ga op vakantie met mijn auto. Ben ik ook in het buitenland verzekerd?

Uw Autoverzekering is geldig in alle landen die op uw verzekeringsbewijs (groene kaart) staan. Uw Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) Auto dekt dan ook alle materiële en lichamelijke schade aan derden in deze landen. Hou er wel rekening mee dat de plaatselijke wetgeving van toepassing zal zijn om deze aansprakelijkheid en de vergoeding te bepalen. Gelukkig komen wij ook daarin tegemoet.

Wanneer is het interessant om een Omniumverzekering toe te voegen aan mijn BA?

U kiest natuurlijk zelf maar een Omnium kan interessant zijn voor een nieuwe of recente wagen (van 0 tot 24 maanden oud). Zo geniet u optimale bescherming en de meest ruime dekkingen.

Is uw wagen ouder dan 2 jaar dan kan u kiezen voor een Omnium 24+ (specifieke formule voor tweedehandswagens) en voor een wagen van meer dan 5 jaar, stellen wij een Mini-Omnium voor.

Ik verander van auto. Wat met mijn huidige verzekering?

Contacteer uw makelaar. Hij zal het nodige doen om uw contract aan te passen.
Vermits uw verzekeringspremie onder andere gebaseerd is op specifieke kenmerken van uw voertuig, zal dus ook uw premie wellicht wijzigen. Gaat u niet akkoord met deze premiewijziging of voorwaarden van uw verzekeraar, dan hebt u het recht om van verzekeringsmaatschappij te veranderen. U kan uw Autocontract dan opzeggen binnen de maand nadat wij u de nieuwe premies en voorwaarden meedeelden.

Bij ons zit u goed

DECAVI 2020

Comfort Auto wint in 2020 een Decavi Niet-Levensverzekeringstrofee!

Lees hier waarom

Een verwittigd klant is er twee waard

Lees dus zeker wat je moet weten voor je bij ons een Autoverzekering afsluit.

Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:

  • voor de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA):
    • de lichamelijke letsels van de aansprakelijke bestuurder.
      Die worden gedekt door de Veiligheid van de bestuurder (optie).
    • de eigen schade aan het verzekerde voertuig.
      Dit valt onder de Omniumverzekering (optie).
  • voor de waarborg materiële schade: de schade door een gebrek aan onderhoud van het voertuig, …
  • voor de waarborg Rechtsbijstand: de boetes als gevolg van een overtreding, …
  • in de meeste waarborgen: schade voortvloeiend uit een opzettelijke daad gepleegd door verzekerde, een zware fout van de verzekerde (zoals dronkenschap of weddenschap), …

Alle details kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en  productfiche .
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.

Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging.

Hierbij ook de segmentatiecriteria.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

VUL HET KLACHTFORMULIER IN

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.

Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as